GLAD

Tänkt vad solen kan göra. Jag känner mig pigg, glad, lycklig och känner vårkänslor! Jag har precis ätit en underbar lunch som jag och Felicia lagade ihop när vi kom hem från att ha tränat. Hemmagjord eurobaguette, eller helt enkelt hemmagjorda kycklingkebabbaguetter för dom som inte känner till Skövdes bästa baguetteställe som heter eurobaguette. Något annat som har gjort mig alldeles lycklig idag är att jag äntligen har fått mina efterlängtade, fina och dundersnygga byxor som jag så länge suktat efter. Jag har dragit mig för att köpa dem eftersom min plånbok har sagt ifrån. Men eftersom jag har världens bästa pojkvän fick jag dem av honom idag!♥

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för en kväll med mina bästa tjejer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0