LÖRDAG

Idag är det lördag och jag är glad. Har haft en lugn och skön förmiddag och snart kommer Robin och hämtar mig. Vi ska åka hem till honom en stund för att sen åka hem till Linus som bjuder på middag. Under kvällen och natten hålls baskalas så ikväll ska jag dansa av all energi jag har samlat under mina lediga dagar! Jag tror det kommer bli en grym kväll och natt! Mer än så här har jag faktiskt inte att säga, så jag önskar alla en lika bra lördagskväll som jag kommer få!

Föresten, TACK för att så pass många har varit intresserade av mina kläder! Om alla som har hört av sig om olika plagg, köper dem, så har jag tjänat ihop 1470 kr! Självklart räknar jag med att några kommer lämna tillbaka ifall det är fel storlek etc. Men varenda öre jag får är jag glad för!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0