LÖRDAG

Vilket underbart väder och vilken underbar dag! Vaknade upp i Robins säng och blev glad när jag såg att solen sken utanför fönstret. Vi har myst hela morgonen och ätit Camillas goda köttfärsås. Halv två tog jag en buss till skövde och träffade mamma och pappa på stan. Vi fikade på rådhuset och gick på stan och shoppade. Så nu är jag ett par nya fotbollsskor rikare! När vi kom hem åkte jag och pappa ut och övningskörde en längre runda och nu ligger jag utslagen i soffan. Ska snart stoppa i mig en tidigare middag för att sen bege mig mot stan hem till Louise där lagfesten hålls ikväll. Brukar bli lyckat varje gång så jag förväntar mig en bra kväll ikväll. Hoppas alla andra också får en bra lördagskväll!

Några bilder från igår då jag bowlade med världens bästa vänner!

image description

image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0