LÖRDAG

Vilken dag det har varit idag! Jag har varit i full gång hela dagen och frusit så mycket att jag velat dö, nästan. Gick upp halv sex och hade praktik till klockan två. När jag kom hem åkte jag, pappa och mamma upp till billingen för att springa. Jag siktade på en mil, men efter att ha pulsat i snö i 7 km och fått enorm håll powerwalkade jag de sista kilometrarna med mamma. När vi hade gått en bit såg vi en hund springa på vägen. Så vi ropade in den och gick runt och letade efter ägaren. Eftersom vi inte hittade någon ägare åkte vi till polisen där dom fick tag på en glad kvinna som hade varit jätteorolig.

När jag tillslut kom hem var Robin hemma och väntade på mig. Så efter att ha tinat upp kroppen i en varm dusch väntar nu god lördagsmiddag bestående av oxfilé, klyftpotatis och beanaisesås. Sen ska jag och min kärlek mysa framför gladiatorerna och någon bra film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0