MÅNDAG

Jag ligger nerbäddad i min säng och har twilight-maraton. Eller jag började maratonet igår med Robin och fortsätter det idag. Jag har aldrig tyckt om dem där filmerna speciellt mycket, men nu när jag ser dem för andra gången är dem hundra gånger bättre, och jag har blivit helt fast precis som alla andra människor i världen blev för några år sen.

Idag gick jag och Robin upp tidigt för att åka hem till hans mormor och morfar för att äta frukost. Gröt, mackor och fika, jag älskar att vara där! Vi åkte hem till Robin en stund på förmiddagen och kollade på film som jag stensomnade till, och sen åkte vi till hans mormor och morfar igen för att äta lunch. Nu har Robin åkt till jobbet och jag har lagt mig här i sängen. Jag är så trött att jag knappt kan stå upp, så jag ska ligga här hela eftermiddagen!

Ikväll ska jag träna på gymmet med mamma och sen avsluta med att åka till tibro för att mysa med Ida, Louise och Felicia hela kvällen! Puss och kram!

Två bilder från igår då jag och min älskling firade våran två-årsdag på en thai-restaurang med underbar mat!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0