MÅNDAG

Det känns faktiskt skönt att vara tillbaka i skolan igen! Jag har ju trots allt inte satt min fot där på fem veckor, så det kändes lite som att komma tillbaka efter ett sommarlov med lite pirr i magen och glädje av att träffa alla klasskompisar igen! Min vårtermin kommer dock bli väldigt tuff med packat schema från åtta till fyra i stort sett varje dag. Men tänkt vad nöjd jag kommer vara när sommarlovet kommer då jag vet att jag har jobbat hårt och är klar. Och eftersom jag tar skiten nu i tvåan så kommer jag få det himla skönt i trean istället!

Vi fick sluta en timma tidigare idag, så klockan tre när jag hade slutat gick jag direkt till gymmet och tränade. När jag kom hem stod maten på bordet så efter att ha stoppat i mig en god middag och tagit en lång och varm dusch ska jag bara sitta i soffan hela kvällen och inte göra nått. Mysig och skön start på veckan!

Eftersom jag inte har några bilder från dagen så passar det lika bra med en bild på mig och min fina Robin. Du är så bra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0