MÅNDAG

Äntligen har jag fått bädda ner mig i sängen efter denna långa och jobbiga måndag. Min dag har verkligen bestått av skola, skola och skola. Från morgon till kväll. Jag hade som tur va en sovmorgon till halv tio, annars hade jag nog aldrig överlevt. Gick i skolan till fyra precis som varje måndag och hann inte ens släppa skolarbetena ur handen innan jag direkt när jag hade slutat gick ner till stadshuset för att träffa en kvinna som är samordnare för drogförebyggande arbete, som jag intervjuade till mitt samhällsarbete. Mitt arbete handlar nämligen om droger i vårt samhälle. Hon var supertrevlig och gav mig jättebra svar så det kändes toppen. När jag äntligen kom hem halv sju hann jag bara stoppa i mig lite middag innan jag slog upp skolböckerna igen och pluggade i två och en halv timma i sträck. Nu är jag verkligen helt slut och mina ögon slocknar vilken sekund som helst. Så nu ska jag njuta av att få lägga mig och sova, och samtidigt veta om att jag har fått jäkligt mycket bra gjort idag!

En mysbild jag tog på Wille för ett par dagar sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0