ONSDAG

Idag vaknade jag glad och lycklig bredvid min älskling som kom till mig igårkväll. Han har dessvärre redan åkt hem eftersom han ska jobba och hinna träna och ha sig innan det. Men desto mer kommer jag få gjort idag! Så jag ska snart göra mig en stor och god frukost och äta i lugn och ro. Sen ska jag och Felicia åka in till stan för träna, shoppa och lämna kläder till några jag har sålt till. Ikväll ska jag äntligen träffa mina saknade tjejkompisar från klassen som jag inte har träffat på över en månad! Eftersom vi har haft praktik har vi varit dåligt på att ses. Så vi ska träffas hemma hos bekie och laga mat, prata om allt och mysa!

Fyra bilder från igår då jag överraskade Robin med en liten alla hjärtans dag - present när han kom♥





Kommentarer
Postat av: ida

åååååh vilken gooose flickvän du är då. Min maayaa <3

2012-02-15 @ 12:27:30
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0