ONSDAG

Åh vad jag älskar detta väder! Tänk vad solen kan göra, det går inte låta bli att vara glad och på bra humör. Däremot så har jag trots solen varit jättetrött idag. Jag fick inte alla timmars sömn jag behöver med tanke på den sena träningen igår, så det var näst intill omöjligt att komma upp ur sängen imorses. Men jag slutade redan tjugo i två så jag klarade mig ganska bra ändå. Gick ner på stan efter skolan och fikade ihop med mina pärlor till tjejkompisar. Efter att vi hade pratat av oss över en kopp te tog jag bussen hem för att hämta Wille hos sin dagmatte. Vi tog en lång och skön promenad ute i vårsolen och när jag kom hem satte jag mig på balkongen och åt mango och melon.
Nu ikväll har jag pluggat som en galning (som vanligt). Jag och pappa har suttit i nästan tre timmar och hittat fakta till mitt samhällsarbete, och ändå är jag långt ifrån klar. Men nu är jag i alla fall nöjd över att ha fått mycket gjort så nu kan jag gå och lägga mig med gott samvete. Längtar tills om tre timmar då Robin kommer och kryper ner bredvid mig. Godnatt och kram!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0