ONSDAG-SPORTLOV!

Jag har sportlov!!! Min sista dag på praktiken är gjord och jag har fått lov, det känns underbart! Det var dock jättejobbigt att lämna alla. Jag trivdes så himla bra bland alla i personalen och jag kände mig riktigt hemma. Det är sån tur att jag har fått jobb där i sommar och kommer få träffa alla, eller iallafall de flesta, igen!

Jag har precis stoppat lite middag i magen och snart ska jag och pappa ut och övningsköra. Jag har aldrig kört i mörker förut, men någon gång måste ju vara den första! Ikväll ska jag springa på löpbandet om suget håller i sig, läsa lite samhäll och avsluta med att somna till en film. Imorgon kan jag sova hur länge jag vill!

Jag och min bästa vän Alexandra. En underbar människa jag känt sedan länge och en människa jag alltid kommer och vill ha kvar. En riktig vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0