SÖNDAG

Det är inte klokt vad dagarna bara rusar iväg. Helgen är redan slut och det känns som jag inte har hängt med alls. Men för att titta tillbaka på helgen så har jag haft en väldigt bra sådan. Fint väder varje dag och vänner jag mår bra av. Hade en helbra kväll hemma hos Louise igår med mitt sköna lag, och jag skrattade så mycket att jag nästan hade träningsvärk i magen idag.

Känns förvånansvärt bra att det är söndag, trots att jag har en lång och jobbig vecka framför mig med mycket plugg. Men jag börjar bli frisk, solen skiner och jag ska mysa och umgås med min familj hela kvällen, så jag känner mig rätt nöjd ändå. Övningskörde under förmiddagen med pappa och tog sen en promenad upp till orkanvallen för att gå på möte med fotbollen. Ungefär vad jag har fått gjort idag. Nu ska jag snart placera mig vid matbordet och äta söndagsmiddag för att sen ha söndagsmys hela kvällen. Kram!


Kommentarer
Postat av: olivia

herregud vilken fin vän jag har, pussar på dig!<3

2012-02-27 @ 08:17:35
URL: http://oliviacb.tumblr.com
Postat av: ida

finfinfin <3

2012-02-27 @ 21:33:34
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0