TISDAG

Sitter i en biosalong och tittar på en engelsk teater ihop med en massa andra halvsovande elever. Tre timmar lång är den och efter en halvtimma gav nog de flesta upp med att koncentrera sig. Men vad är en teater på bio? Teater för mig är levande människor på en scen och levande musik. Så jag har gett upp jag med. När denna är slut har jag en lektion kvar innan skoldagen är slut. Måste självklart slå upp alla skolböcker när jag kommer hem och fortsätta jobba, men som tur är så ska jag få träna för första gången på över en vecka ikväll. Det är dock en sen och kall träning till halv elva, men det kan jag nog bara behöva när jag förhoppningsvis har suttit med näsan i skolböckerna hela eftermiddagen. Annars ser och kommer min tisdag inte se mycket roligare ut än så. Ska fortsätta mitt favoritspel drawsomething nu istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0