TISDAG

Vilken mysdag jag har haft idag. Det började med en sovmorgon till klockan tio och sen praktik till tre. Vid halv fyra kom Robin och hämtade mig och då åkte vi till stan en stund. Nu under kvällen har vi lagat tacos till middag, bakat kladdkakemuffins med dumlebitar i och nu ska vi kolla på Top model Sverige och sen lägga oss i min säng och titta på en film. En sån där riktig mysdag!

Hade helst ätit upp alla själv, men imorgon är det sista dagen på praktiken för mig och då är det tradition att ta med något hembakat till personalen. Men det är alltid kul att bjuda på saker och imorgon går jag på sportlov!!!

image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0