TISDAG-ALLA HJÄRTANS DAG♥

Det är den 14 februari och alla hjärtans dag. En dag jag inte lägger så stor vikt på men jag kan inte heller låta bli att tycka att den är lite mysig. Hade självklart velat spendera den ihop med mitt hjärta, men eftersom han jobbar eftermiddag så får han komma och pussa på mig sent ikväll istället. Så idag har jag egentligen inget speciellt planerat mer än ett pilates-pass på gymmet ikväll och sen fotbollsträning. Ska försöka plugga lite granna trots att det är lov och göra lite nyttiga saker som att plocka undan på mitt rum, ta en långpromenad med mamma och wille och ta det lugnt och njuta av lovet.

Tre bilder från gårdagens mysiga kväll hemma hos Ida♥




Kommentarer
Postat av: louise

Ja verkligen! Men det som är tur är att det inte märks att det gått så pass lång tid när vi träffas <3 du är grym bruden, puss!

2012-02-14 @ 21:39:09
URL: http://louiselindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0