ONSDAG-TORSDAG

Har haft två dundermysiga kvällar de senaste, igår hemma hos Bekie och idag hemma hos mig. Kvällen hemma hos Bekie blev lika mysig och perfekt, precis som vanligt. Hon hade lagat tacos, dukat och gjort jättemysigt. Efter middagen placerade vi oss i soffan med massor godsaker och skräckfilmer. Vid tolv lämnade jag myset och åkte med Robin hem till honom och sov. Idag var jag och Robin barnvakt till hans lillebror Filip. Vi bowlade, lagade mat och tittade på film. När Robin åkte till jobbet åkte jag till stan för att lämna kläder till ett par tjejer som har köpt på min bloppis. Sen träffade jag Alexandra för att träna på gymmet och efter det åka hem till mig. Vi köpte med oss massor god frukt hem och har under kvällen legat under filtar till filmen "crazy stupid love". Mysig kväll med en fin, bra, mysig och bästa vän.

Nu ska jag packa ihop en väska för morgondagens resa till Göteborg. Jag, mamma och Felicia tar tåget imorgonbitti för att spendera hela dagen på stan för shopping, och under kvällen mysa, äta gott och bo på hotell. På lördag ska vi fortsätta vår shopping på göteborgs gator och gå på teater på göteborgsoperan där pappa är med. Det blir ett helt perfekt avslut på lovet!

Nu kommer en hög med bilder från både igår och idag!

Bilder från igårkväll






Dagens bowling med Robin och Filip




Kvällen mys med Alexandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0