FREDAG-LÖRDAG-SÖNDAG

Jag har haft en underbar liten resa i göteborg. Klockan tolv kom vi fram i fredags och då gick vi runt på stan hela dagen för shopping, lunch och fika. På kvällen bodde vi på ett jättefint hotell och åt underbar middag. Resten av kvällen låg vi på hotellrummet och tittade på film och åt gott. På lördag morgon åt vi världens godaste frukostbuffé. Det är helt omöjligt att inte äta sig mätt så man får ont i magen. Under dagen gick vi på stan igen och sen gick vi till Göteborgsoperan där pappa mötte upp oss. Han visade oss runt lite eftersom vi faktiskt aldrig har sett mer än scenen av där han jobbar. Klockan tre placerade vi oss i salongen för att se den grymma musikalen "west side story", som pappa spelar piano i.
Klockan sju rullade vi hem med tåget till Skövde igen. När vi var hemma kom David hem till oss och hade lördagsmys.

Idag är det verkligen en typisk söndag. Vädret är grått och trist, jag är trött och uttråkad och helst av allt skulle jag bara vilja lägga mig under täcket och bli av med denna dag. Söndagsångest kan det väl kallas.
Men jag har i alla fall varit ute och övningskört med pappa under förmiddagen och i eftermiddag ska jag träna gymnastik. Ikväll kommer Robin och muntrar upp mig så då får jag trots allt avsluta helgen på bästa sätt ihop med min älsking.

Jag tog inte så jättemånga roliga bilder direkt, men här har vi ett par stycken i alla fall!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0