ONSDAG

Idag är det synd om mig. Min hals var värre än nånsin när jag vaknade och idag har jag känt mig hängig och trött. Men eftersom jag bara gick i skolan till halv ett idag, varav en lektion bestod av film, gick det ganska bra ändå. Var tungen att ge mig ut på stan efter skolan för att köpa present  till pappa som fyller år imorgon, och när jag kom hem hade jag fått feber. Den var som tur var inte så hög, men feber är feber och nu förstår jag ju varför jag har varit ett levande lik i skolan. MEN, trots att det är så synd om mig så har jag suttit och pluggat hela eftermiddagen. Mina ögon går snart i kors av allt stirr in i datorn. Så nu ska jag belöna mig med en god middag som pappa har lagat och sen ligga i soffan hela kvällen. Jag ska också lägga mig så tidigt jag bara kan ikväll, och hoppas att jag är bättre och feberfri imorgon. För att missa skolan nu så här i början går bara inte, jag hatar att komma sju mil efter alla andra!

Nu doftar hela huset grillad kyckling, så nu ska jag lämna allt som har med plugg och dator att göra, och låta resten av kvällen bara gå åt till mys!



Kommer ligga framför halv åtta hos mig och äta fruktsallad ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0