TORSDAG

Första dagen på mitt sportlov och jag hade egentligen planerat att sova ut länge imorses. Men istället gick jag upp halv åtta och åkte in med mamma till stan för att träna på gymmet. Tog en liten runda på stan efteråt men höll hårt i min plånbok för att inte handla något. Vill hålla i varenda krona eftersom jag ska åka till göteborg nästa helg med mamma och felicia för att bo på hotell, gå på teater och shoppa. Idag har jag även pluggat lite på samhällen, så en liten sten från hjärtat har släppt eftersom jag äntligen har tagit tag i skiten! Nu ska jag hjälpa mamma med maten för att sen åka iväg och träna på brottarklubben med mitt fotbollslag, jobbig fysträning. Avslutar förhoppningsvis kvällen med torsdagsmys med Robin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0