FREDAG

Åh vad jag har det bra här! I morses gick vi upp tidigt och stoppa i oss en redig skidåkarfrukost. Klockan nio var vi uppe i backarna och åkte i soluppgången. Jag och Felicia tog en skidlektion med en jättehärlig tjej under förmiddagen. Att ta en lektion trots att man har åkt sen man var sju kan vara jättenyttigt, jag fick ut massor utav det och flera pusselbitar föll på plats! Vi var så nöjda att vi bokade en till lektion till imorgon. Nu är klockan fem och vi lämnade precis backarna och after ski'n. Ikväll blir det hemlagad middag och sen ska vi bada på badhuset som finns här på hotellet. Bubbelpool, simbassäng och bastu, perfekt efter en kylig dag ute i snön!

Jag tar inte speciellt många bilder med mobilen men kameran är med, så när jag kommer hem kommer betydligt fler bilder upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0