FREDAG

Jag kom knappt ihåg hur det kändes att vakna upp i min egen säng på en ledig dag utan en ringade klocka att vakna till. Men det var så förbannat skönt kan jag tala om, och att få vakna av sig själv och ligga och dra sig hur länge man vill kan vara för underbart. Jag har ju varit borta två helger i rad och sen haft praktik varje dag, så idag blir första dagen på länge som jag bara kan ta det lugnt och njuta av min lediga tid hemma. Efter en lång frukost framför teven satte jag igång plugget lite granna. Så nu har jag skrivit ytterligare några rader i mitt apu-arbete och känner mig faktiskt nästan klar! Mitt stora samhällsarbete mår jag illa bara jag tänker på, så det får jag ta mig an en annan dag när jag har samlat tillräckligt med ork ock lust.

Resten av dagen är inte mer planerad än att jag ska ge mig ut på en promenad, äta fredagsmiddag och sen träna fotboll. Det blir en lugn hemmakväll med päronen ikväll, och sen en tidig läggdags, eftersom jag ska upp halv sex imorgon. Återigen praktik. Hoppas alla får en lite mer livfull och roligare helg mot vad jag antagligen kommer få. Min helg går väl mestadels åt till häng med gamlingar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0