LÖRDAG

Har precis stoppat lunchen i magen och nu värmer jag mig under täcket en stund. Hela förmiddagen har spenderats ute i backarna och idag är det så kallt så att det känns som att kinderna ska spricka. Men att åka skidor går finnemang eftersom man då håller upp värmen, det är bara liften påväg upp som är bitande! Vi tog som sagt en till lektion idag och det gick jättebra! Jag har lärt mig så mycket nytt av henne att jag känner mig som en helt ny skidåkare! Nu får jag inte ligga här mer för nu ska jag ge mig ut och åka igen. Ikväll blir det bad eftersom det blev ändrade planer igår då vi endast bastade, så vi tar bubblet idag istället! Sen ska vi ut och äta på restaurang och avsluta kvällen med spel och mys!

En bild från gårdagens mysiga kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0