LÖRDAG

Klockan är två och jag har redan varit vaken i åtta och en halv timme. På en lördag!! Det tog emot rejält att gå upp halv sex imorses, speciellt när Robin kom igårkväll och fick ligga kvar i min varma säng. Men jag fick sluta en halvtimma tidigare idag och jag gick bara till halv två så överlevde gjorde jag! Denna eftermiddag till ära tänker jag endast ligga i soffan och ta det lugnt. Om några timmar sätter jag mig på bussen för att spendera kvällen hemma hos min Robin. Det ska bli så mysigt att ha lördagsmys bara han och jag efter att jag har varit borta två helger. Så vi ska laga tacos, äta gott och se på film!♥



Eftersom jag inte har några nya bilder tar jag och lägger upp en fin bild på min älskling. En bild jag tog när vi åt lunch på Thai house en sensommardag. Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0