MÅNDAG

Jag är helt slut efter första dagen på praktiken. Jag hade i och för sig en sovmorgon till klockan tio och dagen gick ganska fort, men det är något med att vara på praktik, jag bara gäspar hela tiden. Jag trivs redan bra på hemtjänsten, och att det ligger så nära där jag bor gör att det inte kan bli bättre. Dock skulle mitt schema kunna vara bättre. Jobbar två helger i rad om två veckor, och någon vecka jobbar jag sex dagar. Så det blir inte mycket ledighet för mig inte. Men nu ska jag inte klaga mer för det kunde säkert ha varit värre. Ikväll ska jag inte göra någonting. Jag är så trött så jag tänker bara ta det lugnt och mysa. Alla skolarbeten, träning och annat viktigt, tänker jag skjuta upp till imorgon, eller dagen där på, eller någon helt annan dag.
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0