MÅNDAG KVÄLL

Ligger nerbäddad i min säng med lugn mysmusik och överväger att släcka lampan och snart behöva vakna upp till en skoldag, eller njuta av sista lovdagen in i det sista och vara dödstrött imorgon istället. Jag är så oredo man bara kan bli för skola. Två prov och en inlämning första veckan, får man vara så hemsk som lärare? Jag ska väl vara glad att jag bara går i skola en vecka och sen har praktik i fyra veckor.

Annat att grubbla över kan ju vara att jag har tappat bort min älskade plånbok. Inte nog med att den var från Kroatien, en present från Robin och den finaste plånbok man kan tänka sig, så har jag gått miste om ett nytt fritidskort, skolkort, bankomatkort, presentkort, klubbkort, bio-kort och gymkort. Och mina tuggummin låg där i också.. Dör bara.

GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0