MÅNDAG

Jag har nästan bara bloggat från mobilen de senaste. Där av varför bilderna jag lägger in blir så små och knäppa. Men det är så bekvämt att bara kunna skriva av sig lite vart som helst utan någon dator!
Jag steg upp redan klockan nio i morses. Under lovet har jag inte varit uppe ur sängen förens efter tio nästan varje dag, men idag har jag mycket att göra så jag hinner inte sova bort hela dagen! Jag har ätit en stor frukost och ska om en stund sätta på mig träningkläderna för att ge mig ut och springa med pappa. Efter träning, dusch och lunch ska jag övningsköra. Det börjar gå bättre och bättre nu så jag bara längtar till att få övningsköra! Hela eftermiddagen kommer bara gå åt plugg, plugg och plugg. Hoppas jag. Jag brukar ju lova mig själv lite för mycket ibland, men om jag över huvudtaget öppnar böckerna idag är jag nöjd! Slutligen ikväll så ska jag avsluta lovet med ett body-balans pass på gymmet med mamma och Felicia, (inriktat på styrka för hela kroppen). Det låter väl som en bra sista dag på ett underbart, mysigt, roligt och perfekt jullov!



Jag har ju inga nya bilder på lager, så tills vidare så får vi nöja oss med gamla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0