ONSDAG

Klockan är halv nio och jag ligger nerbäddad i min säng redo för att sova. Jag kan inte ens minnas senast jag la mig så här tidigt. Men efter att ha sovit fyra-fem timmar natten innan slutade det i att jag idag gick runt som ett lik på praktiken och fick slå mig själv i huvudet för att vakna till varje gång jag var nära på att somna. När jag kom hem somnade jag som en stock i soffan och blev liggandes där mestadels av kvällen. Jag har precis packat väskan för helgens resa till Sälen. Imorgon tar jag alltså tidigare helg och åker till ett vitare och kallare klimat. Det ska bli så himlans mysigt, kul, härligt och skönt!

Fyller ut med en gosbild på Wille när han sover, i sin vanliga liggställning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0