ONSDAG

Ligger nerbäddad i min säng och ska alldeles strax slå upp engelskaböckerna och läsa till provet som är på fredag. Skriva klart en novell ska jag också göra. Idag har jag bockat av en bit skolgöra, vilket var praktiskt prov. Jag har varit nervös som sjutton så det är skönt att det är över, och det gick bra dessutom! Jag har varit duktig och svängt förbi gymmet och tränat idag också. Det brukar alltid bli så mycket lättare att plugga och göra något vettigt av kvällen om man har gjort av med lite rastlöshet på gymmet. Så nu ska hjärnan få jobba lite. Kram och hej!



Fyller ut med en härlig bild från några år tillbaka då vi var i sälen. Om ca en vecka veckor ska vi besöka samma härliga ställe för skidåkning över helgen. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0