SÖNDAG

Sitter ännu en gång ihopträngd i en bil, fast nu hem till Skövde. Helgen har gått så oroligt fort och jag har haft det jättebra. Det har varit så kul att träffa mina kusiner, kusinbarn, moster och morbror etc, som jag inte har träffat på ca två år. Det har framför allt varit jättekul att träffa min jämnåriga kusin Alva. Tänk att man kan vara lika bra vänner som alltid efter att inte ha setts på så länge.

Igår åkte vi skidor under dagen jag, pappa, Felicia och Alva. På kvällen var det kalas för min morfar som fyller hela 90 år! God mat, tårta och gott sällskap har jag fått gott av.
Ikväll ska min saknade Robin komma till mig. En ny vecka väntar och min fyra-veckors praktik börjar. Som alltid flyger det runt lite fjärilar i magen, men det ska bli skönt och roligt att få byta ut skolan mot lite annat istället!

Här är ett par bilder jag tog med mobilen i helgen, fler bilder från min kamera finns och dom kommer upp ikväll eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0