SÖNDAG

Efter en mysig och härlig helg i Sälen rullar bilen hem igen. Det känns både tråkigt, jobbigt och skönt att åka hem. Jag orkar inte komma tillbaka till vardagen med alla krav och måsten, men när man också har en familj, vänner och pojkvän att komma hem till känns det bra mycket bättre! Jag har som sagt haft en toppenhelg med skidåkning dagarna långa, så nu har benen fått jobba och mjölksyran ligger på. Det ska faktiskt bli skönt att sitta och värma sig och sova i en bil nu så slut som jag är. Ikväll kommer min saknade Robin till mig. Det ska bli skönt att sova bredvid min älskling igen!

Mamma mms:ade en bild på lilla Wille. Tänk att man kan sakna en hund så mycket!


Kommentarer
Postat av: olivia

ååååh världens sötaste hund<3

2012-01-22 @ 22:28:13
URL: http://oliviaclaudia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0