SÖNDAG

Det är söndag och jag ska självklart iväg på praktik om en stund. Skönt nog så börjar jag klockan fyra, så jag har kunnat sova ut idag och få lite gjort! Idag vaknade jag bredvid min älskling, och efter en stor frukost och lite filmmys tog jag en buss hem redan vid elva. Jag ville hinna göra lite saker innan praktiken börjar. Så när jag kom till Skövde gick jag direkt till gymmet och tränade. Sen när jag kom hem hoppade jag direkt in i bilen och övningskörde med pappa. Nu har jag stoppat i mig lunch och ska torka håret och klä på mig för att åka iväg. Praktik 16.00-22.00. Jag som älskar söndagarna hemma med familjen. Alltid så god mat, alltid så lugnt och skönt, och alltid någon bra söndagsfilm att somna till. Jag kommer få springa hem för att hoppa direkt i säng, eftersom jag börjar sju imorgon igen.. Men det är väl bara att jobba på!



Jag har som vanligt inga bilder, så slår till med en mysig bild på mig och Ida från i slutet av sommaren/början på hösten, då Ida och Louise hade sin 18-årsfest!

Kommentarer
Postat av: ida

love <3

2012-01-31 @ 18:44:38
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0