TISDAG - MITT RUM

Har precis placerat mig i soffan efter en promenad med Wille. Jag har också tagit kort på mitt omgjorda rum, så dom bilderna ska jag dela med mig av nu! I eftermiddag ska jag åka till gymmet och träna med mamma och pappa. Det känns som att det är dax att sätta igång nu på riktigt efter detta slappa lov! Ikväll kommer ett par vänner på besök till mig och Felicia. Inga mindre än Hanna, Fredrik och David. Kvällen kommer endast bestå av vad jag älskar: mysa, skratta och prata. Kommer bli myspys! I natt kommer min älskling och hämtar mig och då ska vi åka hem till honom. Vi ska äta frukost på syster yster imorgon så ett perfekt avslut på denna dag med min robin och en perfekt start på morgondagen med go-frukost kommer jag få! 

Jag börjar med att visa bilder på hur mitt rum såg ut före:




Och så här blev det efter mycket fix&trix:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0