TISDAG-MYSKVÄLL

Ligger bredvid Robin under två tjocka duntäcken och kollar på filmen "miffo". Han hämtade mig halv fyra på praktiken och sedan dess har vi legat här och kollat på film och myst. Vi tänker ligga här hela kvällen och inte röra oss ur fläcken! Jag hoppar över min träning ikväll eftersom den slutar halv elva och jag bara hann sova fem timmar förra tisdagen när jag tränade. Och så trött som jag var på onsdagen vill jag bara inte vara med om igen! Sen är det tusen gånger mysigare att få ligga kvar här hela kvällen istället för att behöva gå och ta på träningskläderna om någon timma. Så nu ska jag sätta på en ny film och hämta lite smått och gott att tugga på till våran inte-göra-något-mys-kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0