TISDAG

Ligger och myser i min säng bredvid en sovandes Robin. Han gjorde mig till världens gladaste människa idag när han sa att han hade hittat min plånbok, under hans säte i bilen.. Fyfan vad skönt!
Idag efter skolan var jag på stan med pappa och Felicia för att inhandla lite nya kläder på träningsfronten. Sen kom min Robin hem till mig och vi har precis ätit middag och ligger nu mätta och belåtna framför en film.
Mysfaktorn dras ner en del när jag vet att jag ska gå upp från min varma säng för att ge mig ut och träna fotboll, från 21.00-22.30 ikväll. Kan vara den absolut sämsta, äckligaste och hemskaste tiden man kan träna på en kall och mörk vinterkväll, men jag får bara bita ihop! Jag får i alla fall lägga mig i en uppvärmd säng bredvid min älskling när jag kommer hem färdigtränad och frusen, så mysigt!

Jag och Robin - kan nog bland de snyggaste man har sett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0