TISDAG

Jag är helt slutkörd. Hur ska jag klara fyra veckors praktik? Jag klarar inte av att börja klockan sju på morgonen och jag klarar inte av att sluta halv fem på dagen. Jag halvsover mig igenom hela dagen, och går och drömmer om min varma säng. Det är mörkt när jag börjar och mörkt när jag slutar.
Men nu är jag äntligen hemma och ligger nerbäddad i soffan. Pappas underbara "afrikana" som består av kycklinggryta, ris, banan, nötter etc, doftar ljuvligt i hela huset. Ikväll är det fotbollsträning ute i kylan från 21-22.30. Jag dör så hemskt. Varför ska man göra en så rolig sport tråkig genom att få spelarna att bli deprimerade innan de ska ut och träna? I alla fall mig. Jag vill inte ut och springa när jag egentligen borde sätta på mig pyjamasen och bädda ner mig under mitt duntäcke. Det är dagar som dessa, som det är sån himlans tur att min robin kommer och tar hand om stackars mig!












Inläggen blir så tråkiga utan bilder. Så jag samlade ihop ett par stycken från mysiga och roliga kvällar jag har varit med om under 2011. Jag gjorde detta snabbt och lätt genom att bläddra lite genom facebookbilder, så jag har definitivt missat många andra minnesvärda kvällar. Men jag tror jag just nu är i behov av en redig myskväll med bara vänner jag mår bra av. En sån där kväll man tänker tillbaka på när man känner sig gossugen. En sån där kväll då man bara är lycklig och mår så jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0