MÅNDAG - BILDER!

Det är måndag och första jullovsveckan är slut. Jag tycker det går allt för fort, men mannen min började jobba idag, precis som de flesta andra, så jag ska absolut inte klaga. Idag har vi precis som igår, mest tagit det lugnt och legat framför filmer under förmiddagen. Innan vi åkte till skövde åt vi lunch hemma hos hans mormor och morfar och sen kallade jobbet för honom och ledighet för mig. Men när jag kom hem var jag och Felicia så duktiga att vi packade väskan och tog oss till gymmet. Ikväll ska jag umgås med min familj. Äta god middag, se på "sommaren med göran" och mysa.

Nu har jag äntligen tagit tag i alla bilder från helgen. Så här börjar bilderna från i fredags då jag hade ett gäng vänner hemma hos mig för att umgås, äta massor mat och godis, prata, skratta och skrika framför en skräckfilm!






Här kommer bilder från i nyårsafton hemma hos Fredrik. Jag hade ett jättebra slut och början på året!























GOTT NYTT ÅR!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0