TORSDAG

Idag har jag haft en så bra dag! Jag har bara varit allmänt glad och känt ett litet lyckorus i magen. Jag vet inte vart det kommer ifrån, men jag trivs så bra på min praktikplats, så jag antar att det kan vara tack vare det som jag är glad idag! Och när chefen frågar om jag är intresserad av att sommarjobba där blir man ju bara ännu gladare. När jag kom hem vid kvart över fyra idag satte jag mig direkt och pluggade. Vad hände där? Jag kände en liten pluggmotivation så jag skrev några rader, och fy så skönt det känns nu! Ännu bättre känns det också nu när jag har varit iväg och tränat på brottarklubben med mitt fotbollslag. Ren jävla svinjobbig träning är vad det är, och här sitter jag nu med armar som skakar. Men det är nu man kommer sova som bäst! Just nu kan det ju nästan inte bli bättre eftersom jag till och med är ledig imorgon. Det är min enda lediga dag på hela veckan, så jag ska njuta av varenda sekund! Hade jag haft en varm robin bredvid mig inatt så hade nog denna dagen fått sex av fem guldstjärnor! Godnattkram!♥



Piggar upp med en bild från sommaren 2010. Jag och min familj åkte iväg på en mysig, varm, härlig och minnesvärd resa till Danmark. Jag kommer ihåg att jag hade jobbat så mycket att jag bara ville bort. Så jag tog några dagar ledigt och mina föräldrar bokade första bästa hotell, sen åkte vi bara. En sån där mysig resa som var så underbar när jag inte ville veta av allt som hade med jobb, stress, Skövde, sommarland och tidiga morgnar att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0