MÅNDAG - TISDAG

Jag kom aldrig in på blogg.se igår, så jag kan bara kort sagt säga att min måndag inte var mer intressant än att jag hade praktik 07.00-16.30 och sen tränade jag gymnastik under kvällen. Idag har jag inte heller haft någon vidare intressant dag då den hittills endast har bestått av praktik till halv fem precis som igår. HELT SLUT. Jag ska snart släcka ner datorn och lägga mig och sova. Trodde jag skulle somna flera gånger under praktiken idag. Ikväll har jag sen den mest underbara träningen som jag har varje tisdag, från 21.00-22.30.. Men kompenserar det hemska med något bra och blir upphämtad av min kärlek senare ikväll för att åka hem till honom och sova. Jag börjar klockan fyra imorgon och han börjar klockan tre, så det sitter ju helt perfekt!





Idag bjussar jag på tre bilder från underbara Kroatien. Det är det absolut vackraste, bästa, finaste och underbaraste land jag har varit i, och fy så mycket jag saknar det! Att jag fick vara där med min älskling och hans mysiga familj gjorde det hela inte mycket sämre direkt. En underbar resa som har gett mig minnen för livet. Jag vill bara att all snö och kyla ska bort och att grönt gräs, blommor och värme ska komma fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0