FREDAG-LÖRDAG

Jag hade verkligen en så sjukt grym dag och kväll igår. Jag jobbade min SISTA dag för denna sommaren och har nu gått på sommarlov, jag åkte hem till Therese som bjöd på underbar middag och förfest innan vi gick in till stan där vi bokstavligen dansade heeela kvällen! Jag hade inga stora förväntningar på utgången eftersom fredagar känns som en utekväll för 30+. Men jag hade så sjukt kul och när dansgolvet stängde och sista bussen gick hem kände jag mig inte helt nöjd, jag ville dansa mer. Precis så en bra kväll ska vara!

 

Idag har jag ingen hals kvar och mitt huvud väger 40 ton. Under dagen idag ska jag bara ta det lugnt, samla nya krafter för att ikväll åka hem till Olivia som också fyller 18. Hon bjuder också på middag och förfest innan vi återigen ska ut och dansa. Jag hoppas och är rätt säker på att det kommer bli en minst lika grym kväll ikväll. Grattis Therese och Olivia på era födelsedagar!!!❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0