FREDAG

Gårdagens kväll blev riktigt lyckad! Mina fina bästa vänner var hemma hos mig och Felicia på förfest till att börja med. Vi spelade kubb och spel och hade det jättetrevligt innan vi åkte in till stan och husaren. Det blev en hyffsat lugn kväll för min del eftersom jag idag var tvungen att gå upp halv åtta för att gå på riskettan. Jag fick bokstavligen dra mig själv upp ur sängen imorses och att sen sitta och lyssna i tre och en halv timma var ingen höjdare. När jag kom hem la jag mig i solen en stund innan jag ställde mig på löpbandet och sprang några kilometer. Efter träningen gjorde jag mig redo för en vecka i solen genom att skrubba hela kroppen, göra inpackning och allt som hör där till, så nu är jag renare och fräschare än nånsin. Jag har precis stoppat i mig lite rabarberpaj och hemmagjort vaniljglass som pappa har gjort, och snart ska jag sätta igång med packningen. Ikväll kommer min Robin till mig och vi ska åka hem till Pontus där vi ska vara ett gäng och laga mat, spela spel och mysa. Perfekt litet avslut innan jag åker imorgon! Hinner nog skriva några rader innan jag åker och har jag tur så finns det internet på hotellet så att bloggen slipper stå och damma allt för länge. Vi hörs när vi hörs helt enkelt. Pusspuss!❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0