LÖRDAG

Denna dagen har inte skiljt sig speciellt mycket från veckans tidigare dagar. Jag har jobbat från 7-14 och jag har tagit en långpromenad med mamma. Nu är jag färdigduschad och fräsch och ligger i min säng och vilar i väntan på att Robin kommer och middagen är klar. Min morfar och moster är på besök så jag har även under dagen umgåtts och pratat med dem såklart. Ikväll ska jag och Robin ha gosigt lördagsmys innan jag måste lägga mig i tid för att gå upp och jobba imorgon bitti igen. Skulle göra allt för en sovmorgon imorgon men det är bara att bita ihop och se fram emot min lediga dag på måndag istället. Ha en bra lördagskväll allihop och dansa lite åt mig!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0