MÅNDAG

Det har nog aldrig varit så skönt med sovmorgon som det var idag. Jag vaknade dock halv sex med bedrövligt matont och blev pigg som bara den (den tiden jag brukar gå upp för att jobba, varför kan jag inte få vara pigg när jag väl måste gå upp då?) men jag gick och la mig snabbt igen och somnade lika fort. Under dagen har jag och Robin legat och tittat på den grymma serien Prison break, lagat jättegod lunch och tillslut åkt till Skövde för att kika lite på stan. Världens bästa pojkvän sa till mig "Maya du får välja vilket klädesplagg du vill ha så får du det av mig", så en jättefin och festlig kjol fick följa med hem till mig! Nu i kväll har jag varit ute och sprungit 7 km och ätit middag med familjen. Just nu ligger jag i soffan framför "halv åtta hos mig" och ska faktiskt snart krypa ner i sängen. Imorgon börjar jobbet igen och jag har mina fyra sista arbetsdagar kvar innan jag får gå på en månads sommarlov!!!❤

 

En bild på min goda frukost och min fina kjol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0