MÅNDAG

Idag har det varit full rulle hela dagen och jag har faktiskt bara gjort nytta. Jag började jobba klockan sju imorses och slutade som vanligt klockan två. Så efter några hundralappar intjänade så kom jag hem, tog en välbehövlig powernap och ställde mig sen på löpbandet. Idag sprang jag 8,5 km trots att det kändes som att jag fortfarande sov efter powernapen. Men det var självklart grymt skönt efteråt. Efter träningen blev det stressigt då jag skulle hinna duscha, göra mig iordning, åka upp och handla och göra det mysigt innan kvällens besök kom. Mina mysiga vänner, Therese, Rebecka och Emma, kom hem till mig för myskväll. Vi åt gott, pratade och tittade på en bra film. Nu har jag precis hoppat i säng och ska snart släcka lampan och sova. Imorgon och på onsdag är jag ledig så det tog inte lång tid innan jag fick en till paus från jobbet, men då jobbar jag i och för sig hela helgen från torsdag till söndag. Men jag trivs så bra med mitt jobb och jag har världens bästa arbetskamrater så att jobba helg gör mig inte så mycket. Nej nu ska jag sova. Vi hörs imorgon! Puss!❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0