ONSDAG

Idag har vädret varit helt underbart och jag har njutit av varje minut i värmen. Kom hem från Robin vid elva-tiden som jag spenderade gårkvällen hos, och la mig direkt ute i en solstol i trädgården. Låg i solen en bra stund innan jag var tvungen att åka in till vårdcentralen för att ta min första gardasil-spruta. När det var gjort så åkte jag till stan där jag mötte Rebecca för att handla och fixa iordning inför våran lilla överraskning till Alexandra. Vi köpte mat och godsaker för att sen säga åt Alexandra att komma till parken där vi hade gjort iordning en picknick. Senare under kvällen hyrde vi filmer och gick hem till Rebecca för myskväll. En jättemysig kväll har jag haft och nu ska jag snart hoppa i säng. Jag hinner inte ta långa sovmorgnar eftersom jag har fullspäckat schema alla dagar fram till lördag då jag äntligen åker till Grekland!!!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0