ONSDAG

Hade väntat mig solsken idag (stod att det skulle bli det på väderappen på mobilen) men när jag vaknade var himlen precis lika grå som den har varit i stort sett hela den här sommaren hittills. Jag har precis som igår mest legat i min onepiece och inte fått speciellt mycket gjort under förmiddagen. Jag ska snart ta och stoppa i mig lite lunch innan jag ska följa med mamma och pappa ut på en långpromenad. Ska även försöka få lite övningskörning gjord idag och är ju ännu duktigare så kanske jag läser lite körkortsteori på det med. Ikväll får mina föräldrar gäster, så jag ska väl mest njuta av massor underbar mat som det självklart bjuds på. David tittar förmodligen förbi en stund också för lite myskväll innan jag måste hoppa i säng för att gå upp tidigt för jobb imorgonbitti. Hade det inte varit för de tidiga morgnarna så hade jag inte haft några som helst problem med att jobba, men att gå upp halv sex är verkligen inte min grej. Men nu har jag fått sova ut i två dagar så jag är rätt nöjd ändå. Nu börjar ju solen titta fram trots allt så jag får nog ta och sätta mig ute en stund. Ha en bra dag allihop!♥
 
Har inga nya bilder för dagen, så jag tar och visar ett par mysiga från förra sommaren istället!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0