ONSDAG

Nej nu har jag haft en alldeles för lång paus från bloggen, i alla fall för att vara mig. Jag har de senaste dagarna myst med min pojkvän, jobbat, umgåts med vänner, tränat och jobbat ännu mer. Så mycket mer än så har inte missats. Idag jobbade jag som vanligt 7-14 och tog mig sen ut på en springrunda i värmen direkt efter jobbet. Hemskt varmt att springa i och hemskt jobbigt var det, men väldigt skönt efteråt. Ikväll har jag umgåts med mina gamla, mysiga och världens bästa vänner, Alexandra och Becca. Vi köpte med oss lite picknick-fika och satte oss i en park och pratade om livet. En så mysig må-bra-kväll som man verkligen behöver fler av. Nu ska jag hoppa i säng för en tidig uppstigning för jobb imorgonbitti igen. Sista arbetsdagen innan hela tre dagars ledigt. Det ska firas ordentligt imorgonkväll med goda vänner och utgång. Puss!♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0