SÖNDAG

Jag har verkligen inget roligt att komma med just nu. Mina dagar ser i stort sett precis likadana ut och inga stora händelser sker. Jag har ju som vanligt jobbat 7-14 idag och kom precis hem. Jag ligger just nu i min säng och samlar lite krafter för att alldeles strax gå ner och ställa mig på löpbandet för att springa några kilometer. Senare under dagen ska jag sätta mig i bilen och övningsköra hem till Robin som jag ska spendera min kväll hos. Imorgon är jag äntligen ledig så jag tänker sova så länge jag bara kan och umgås med min kärlek som har gått på semester och därför också är ledig imorgon. Nej nu ska jag dra på mig träningskläderna och springa!  Pusspuss❤

 

Min motivation just nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0