SÖNDAG-MÅNDAG

Det gick inte att skriva på blogg-appen igår så jag sammanfattar dagen kort idag istället. Spenderade dagen i skara på axvalla travbana där det var stochampionatet, ihop med mamma, pappa och morfar. Kände att jag behövde komma ut och jag vann ju faktiskt hela 60 kr på en häst så det var det ju värt.. Haha. Under kvällen åkte jag hem till Robin och hade en efterlängtad myskväll bara han och jag.

 

Idag har jag och Robin haft prison break-maraton hela morgonen. Helt perfekt att mysa till det när vädret ändå är så tråkigt. Vi ska fortsätta ligga här ett bra tag till innan jag under kvällen åker hem till Ida där hon, jag, Felicia och Louise ska ha vår efterlängtade myskväll!

 

Juste, kort sammanfattning av lördagskvällen: jag hade en bra kväll med förfest och jättegod födelsedagsmiddag hemma hos Olivia innan vi hamnade på husaren för lika mycket dans som i fredags. Jag har flera bilder på min kamera, men eftersom jag skriver från mobilen nu så kan jag bara visa ett fåtal som jag tog med den.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0