SÖNDAG

Igår hade jag en jättetrevlig kväll hemma hos Rebecka med god mat, tårta, sång och presenter. Allt fler fyller 18 nu och snart kan äntligen alla kompisar gå ut och ha kul tillsammans istället för att det alltid är några som inte kan vara med och ha kul hela kvällen och natten. Om två veckor är det Thereses och Olivias tur, så det är nära! Åkte som sagt hem till Robin senare under kvällen och sov hos honom. Idag är vädret verkligen värre än någonsin så jag, Robin och Mattias ska snart sätta oss i bilen och åka till Ikea. Bättre att göra något av en tråkig söndag istället för att bara ligga inne. Ikväll ska jag och Robin ha söndagsmys hemma hos mig innan jag börjar jobba på måndag igen. Puss och kram!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0