TORSDAG

Idag har jag som sagt en fullspäckad dag framför mig. Jag satte klockan på halv nio men kunde inte låta bli att ligga och dra mig till halv tio istället. Efter frukosten gick jag direkt ut och la mig i solen och har nu legat här en bra stund. Jag vill vänja min kropp vid solen så att jag inte bränner upp mig i Grekland. Jag börjar dock tröttna så jag ska snart ställa mig i duschen innan jag ska äta lunch och åka in till stan med mamma. Vi ska handla bra-att-ha-saker inför resan och sen åka till gymmet och träna. I eftermiddag ska jag hinna plocka ihop allt som ska tvättas, städa mitt hemska rum, samtidigt som jag ska göra iordning för kvällen då några vänner kommer hit för lite förfest följt av utgång. Känner på mig att kvällen kommer bli grym, precis som den alltid blir ihop med världens bästa vänner!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0