TORSDAG

Kom precis hem från jobbet och har slängt i mig lite mat för att åka in till stan om en liten stund. Två födelsedagsbarn ska firas i helgen, så jag ska ut på jakt efter presenter! Var på stan och letade efter jobbet igår med men fick inte med mig mycket hem, så tar en tur idag igen. Var förövrigt med min fina Robin igår också. Men nu tillbaka till idag, jag ska som sagt åka in till stan snart för shopping, följt av träning på gymmet med mamma. Ikväll ska jag baka hela kvällen eftersom jag jobbar min sista dag imorgon vilket självklart betyder att man tar med sig något gott till alla arbetskamrater. Tänk att imorgon går jag på en hel månads sommarlov!!!❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0